Friday, January 30, 2009
Tun aia kan tet lai deuh chuan nula siniar ka hriat thin chu U Machhungi a ni a, vantlang U a ni. Fiamthu a an sawi thin, "A siniar tawh lutuk a, a dam hlen dawn aniang" an tih ziah thin pawh hi, kan veng naupang hovin U Machhungi an sawina a ni. Khawnvartui pawl hma mai pawh nilo a nula tawh, kan pian hma daih atang tawh a, kan veng tlangval hovin an lo rim chhuah vek tawh a ni. Tunah chuan khang hunlaia amah rimtu tlangval te fa te ho nen khan hnatlan naah an nui ho uar uar zel.
Kan veng thiltihna reng reng ah chuan a tel lo chuan thu an titlu ngam meuh tawh lo, a thurawn ngaichangin pachang pui pui te pawh an thu ang phuau zel. Kum zat hi kan chalah hian rawn bawk chhuak zel ta sela, U Machhungi chal hi chu a khuar lai a awm zeuh zeuh chauhin a rinawm. Mahni puala engkim nei vek tawh a ni chungin pasal neih chu a la tum fan, "Kan la ti huks ang chu" lah hi a ti ve ziah lehnghal.
Tlema nungchang thatloh deuh lah hian mi phone kual lah hi a peih em em lehnghal a, min rawn zilh nek zel. Kan veng naupang ah chuan U Machhungi thu awih lo an awm lo a, nula leh tlangval U Machhungi ngaina lo an awm lo. Nu leh pa te nen phei chuan an titi rei thei hle. Tar te hlei hlei hi a kawm thiam emaw tih mai tur a ni a, an lo in chhaih nui leh ar ar zel.
Kan vengah hian lehkha rawn thleng ta se, a address ah "U Machhungi" ti ringawt mahse, a bo hian ka ring lo asin. Tleirawl/rawlthar thil tih khawmna reng rengah U Machhungi a tel chuan nu leh pa te ngaih a tha em em ringawt bawk.
Vawikhat chu kan veng community hall ah inkhawm a awm a, tah chuan thu a sawi ve a, "Min hrelo te in awm takin, U Machhungi ka nia.." tia bul a han ringawt te kha, awm kan tih pui hliah hliah thin.
U Machhungi chanchin chu sawi tawh lo ang, sikul kan kai tirha kan zirtirtunu nula kha kan sawi ve leh lawk.
Ka sikul kal hmasak ber a ka la hriat reng chu kan zirtirtu nu fel zia kha a ni, kan chhungte a nih mai chu thuhran, a zaidam em em a, min hau ngai lo tlat pek. Chutih lai chuan nula a ni.
Kan lian zel a, uniform hak ngailo chin kan thlen meuh pawhin Kindergarten zirtirtu a la ni fan a, a la nula bawk. Ka nau te zawng zawng a lo enkawl chhuak leh vek a, kan cousin te fa tereuhte te pawh a lo zirtir leh zel.
Tun thlenga a chanchin ka hriat leh pawhin KG zirtirtu a la ni a, a la nula. Pathian zara dam te a kan awm chuan, kan fate pawh a la zirtir zel lo ang tih pawh a sawi theih loh. Ani pawh hi a kum zat a chal mai ni lo, a tukhum thlengin a bawk thluah tawh in ania ka rin ni.
Aw nula hei hi hre teh. I chal chu bawk kher lo mahse, sik leh sa i tawrh tam tawh avanga a tlet deuh sar mai hunah te, kum a thar apianga "A pi" ti tur che pahnih khat tal an lo pian belh hunah chuan siniar tih i induh tawh lo ang. I rualpui ni awm tak taka i ngaih, patling pui pui te pawhin an rawn Pi chut chut hunah che chuan mak pawh i ti ang. "Nula senior jokes" khawi khawi emaw a an thawh i hriat/hmuh hunah pawh tui lo deuha i nuih ruh ruh hunah chuan inti siniar loh mahla, miin an ngai siniar tawh tho tho ang che.
Chuvangin, tunah kum naupangte a intih siniar em em pawh hi a ni lo. I pasal tur, i duhzawng ang taka rilru thianghlim leh tha phei chu pawl ruk zirlai naupangah bak kan hmu tawh lo ang tih tur vel anih hunah chauh nula siniar ka ni lo inti tawh ang che. Chung hunah chuan i duh leh tawh awm bawk si lo.... aaa, ka lehkhazir peihlo thuziak mai mai a ni e. :D
Friday, January 23, 2009
Thil kan hriat tur pakhat chu google a thil kan zawn reng reng hian kan search query input kha character 32 aiin a tam tur a ni lo. A aia a tam chuan google hian a ignore hmak hmak zel a ni. Tin, stop words hrang hrang, "in, and, the, an etc.." te hi a block tawp a, heng hi a search tel ngai lem lo bawk. entirnan "a tale of a cowboy" tih kan lo zawng dawn ta a, google in a consider ber tur chu 'tale' leh 'cowboy' bak hi a ni lo.
1. Dar zat hriat theih nan : Khawvel hmun hrang hrangah kan dar zat a inang lo theuh a. Chu chu mi ram dar zat kan hriat duh chuan heti hian search box ah khan "time ram hming" ziah luh mai tur a ni. Entirnan Singapore dar zat kan hriat duh chuan - time singapore tiin kan zawng ta a. Singapore darzat chu heti hian a lo lang mai a ni.
2. Calculator : Google hian calculator/converter tha lutuk a nei bawk a. Ram hrang hrang pawisa hlut zawng kan ram pawisa nen kan tehkhin thei a. Entirnan : Search box ah khan 500 indian rupees in american money kan enter chuan India pawisa a cheng 500 kha America pawisa in engzat nge tih kan hre thei a ni. Heti lo pawh hian a tih theih a, ram hrang hrang currency code kan hriat phei chuan a awlsam lehzual. A chunga kan example pek tho pawh khi ti hian a zawn theih a, 500INR in USD ti maiin. INR hi Indian Rupees code a ni a, USD hi United States Dollar code a ni thung.
Pawisa mai bakah metrics, bytes leh thil dang dang convert nan a hman theih a ni. A dang en duh tan hetah hian click mai tur : Google Calculator
3. Music zawn nan tunah google kan lo hmang leh ang. Nirvana music kan lo zawng duh ta a, heti hian kan enter ang -inurl:(htm|html|php) intitle:"index of" +"last modified" +"parent directory" +description +size +(wma|mp3) "Nirvana" . A tawpa double quotation chhungah hian kan artist/band duh hming kha kan dah mai dawn a ni.
Tin, mp3 direct link zawn nan pawh a hman theih a, hetiangin ?intitle:index.of? mp3 britney-spears . Britney Spears aiah hian mahni artist duh hming kha dah leh mai tur a ni. Artist hming hi word 2/3 te a nih chuan hyphen '-' hmang hian zawm tur.
4. Comic books zawn nan pawh kan hmang leh thei zel bawk a. Spiderman comic kan lo zawng dawn ta a, chutah chuan heti hian enter tur a ni -inurl:htm -inurl:html intitle:"index of" "Last modified" spider-man cbr . cbr hi a file extension a ni ta a, chu chu Comic Book Reader hmangin a chhiar theih a ni.
5. Website tam berah hi chuan an website hian search engine a nei sa a, an website a kan thil duh hi a search zung zung theih a. Website thenkhat eg. rapidshare te chu an website ah search engine a awm loh avangin google hmang bawkin kan search leh dawn a ni. A parameter ah chuan site tih hi a ni ta a, entirnan The kite runner movie kha kan zawng duh a, hetiang hian enter tur a ni site:rapidshare.com the kite runner. Hetia kan search hian rapidshare.com chhunga mi chauh kha a zawng anga, website dang ami chu a zawng lo ang.
6. Google hi mahni subject duh bik zawn nan pawh kan hmang thei a, chutah chuan a parameter chu tilde "~" a ni. Nutrition chungchanga document tha leh a kaihhnawih thil kan zawn duh chuan heti hian kan zawng ang ~nutrition tiin. Hei hian nutrition chungchang bakah a kaihhnawih thil pawimawh a rawn zawng ta thin a ni.
7. Dictionary atan pawh kan hmang leh thei a, chu chu define parameter hi a ni. Winamp awmzia kan define tir duh chuan heti hian kan ti ang. define:winamp tiin.
8. Google image ah hian hmel chauh kan lo zawng duh ta a. Heta hmel ka tih hian, company hrang hrang emaw ram emaw a mihring awm te hmel tihna a ni. Entirnan Mizoram tih hi google image a kan zawn chuan map hrang hrang emaw te a rawn tilang a, hetiangin -
A mihring cheng hmel te emaw mizoram nena in relate mihring hmel kan zawn duh chuan a address bar a url awmah khan a tawpah &imgtype=face tih hi belh zeuh mai tur a ni. Tuna a chunga mi khi a url chu hetiang hi a lo ni ta a. http://images.google.co.in/images?hl=en&safe=off&q=mizoram&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
chuan, mihring hmel bik kan zawn duh chuan a url tawpah hian &imgtype=face kan belh ang hetiangin - http://images.google.co.in/images?hl=en&safe=off&q=mizoram&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi&imgtype=face. Hemi i type zawh hian enter kha han hmet leh chiah teh. A search result in filter dan chu i hrethiam mai ang.
Tin, kan hriat tur pakhat bawk chu, kan ram awmna azirin google search result te hi a in filter ve thin bawk tih hi. Hei hi ram zawng zawngah ni lovin ram thenkhatah chauh a ni a. China google (http://google.cn) ah te chuan human rights lampang website google ina top rank a pek te hi a in censor nghal a ni.
Google.com ah site:ety.com i search ta a, result za chuang fe a rawn pe ang che. Amaherawhchu a ngai ang chiah site:ety.com kha France google (http://google.fr) ah i search chuan result engmah a awm lo ang. Google in disclaimer a dah chu : "In response to a legal request submitted to Google, we have removed 281 result(s) from this page. If you wish, you may read more about the request at ChillingEffects.org." An censor nachhan pawh hetiang hian an ziak a : Google received complaints prior to March 2005 about URLs that are alleged to be illegal under U.S. or local law. In response to these complaints, one or more URLs that would have appeared for this search were not displayed.
Tun atan chuan duhtawk phawt ang. A tam lutuk a, mahni pawhin zawn theih a ni.
Ka tet deuh laiin chiang lo ruaiin vawi khat chu ka en tawh a, tun hnuah ka zawng nawn leh a, en nawn leh ka duh avangin. Khang hun lai kha chuan thil kan la hriatthiam vak loh avangin kan hmuhnawm en liam mai mai a, internet thiltihtheihna hmangin hmun hrang hrangah kan zawng kual thin a. Ka hmu thei der lo mai a, ka hmuh theihlohna chhan pawh a movie hming "Africa Ama" tih hi ka hrechhuak thei tlat lo mai pek a.
African Emu tih deuh emaw ni in ka hria a, chiang lo takin kan google vel thin. African emu tih chu movie a lo vang kher mai bawk si. A tawp a tawpah engti tiin emaw nikum kumtir lam khan Africa Ama a ni tih ka hre thei ta a, tichuan, internet lamah download turin kan zawng tak tak a, a vang kher mai. Forum leh Warez site hrang hrangah te ka request thin a, a tawpah hmanni deuh khan pakhat chu ka thianpa ka download tir a. Ka en ve leh thei ta a ni.
Mahse tuna ka kawl lai hi Italian in an narrate tlat mai a, hmana ka en kha chu English kha a ni si. Chuvangin tunah rih chuan a awmzia tak tak ka la hre leh theilo bawk, a milem atang leh a hmaa ka lo en tawh na nen ka rin en vel ta mai mai a. English Subtitle ka zawng leh chiam a, ka hmu thei si lo, a hmu in awm phei chuan min lo share thei ula ka lawm khawp ang. :-)
He documentary ah hian African hnam mawl (ti mai ang), Kristianna a luh hmaa an nun dan a ni deuh tlangpui a, puithuna chi hrang hrang lah an ngah ngang mai. A then laiah chuan kan pi leh pute nun dan thin nen a inang riau hian ka hre tlat pek a. Hmanlai African te nunphunga mipat hmeichhiatna chungchanga an ngaihdan leh an inhman dan te tarlan a ni nasa hle a, an damlo insawngbawl dan leh changkanna in an khawvel a nghawng chhoh dan te tarlan a ni.
Hnam thenkhat chuan an mitthi te hi bawng vunin an tuam tha a. An thih atanga thla bial zan hmasa berah an ruang an phum tawh chu phawrh chhuak leh in, a lu an tan sak a. Tichuan, a lu chu bel chhunga khungin thing lerah an tar a, tichuan an lam hual thin. Heti hian a thlarau chu hmun nuam taka chawl turah an ngai ni ngei tur a ni.
Pasaltha a thih chuan, an phum dawnin a kutah thal leh a ngul leh buhfai an hum tir thin a, hei hi a kalkawngah a riltam loh nan leh pasaltha a nihna anga ramsa a in an tihbuai pawha a inven nan an tih a ni. A thlan hi a mak hle mai a, a luhna chu mihring leng tak tak te hi a nia, a chhungah erawh zau nuam takin ruang kha an zalh thei thung a ni.
An mipa tleirawl te an lo tlangval chhoh dawna an sawngbawl dan mawlh mai hi a rapthlak khawp mai. Serh tan kan tih ang chi kha an ti thin a, hetia serh an tan sak hian ram vahnaah pawh kal thei tawh, mi puitling angin an chhiar tawh a ni. Tin, an din tlar tir a, an lam tir a, hruihrualin an vaw nghek nghek a, hei hi tuarchhel zirtirna a ni bawk. Hmeichhia an sawngbawl dan phei chu a rapthlak lehzual a, sawi lo zawk mai teh ang.
Buh leh bala an tlakchhiat tum te chuan an pathian chu a lungawilo niin an ngai a. An puithiam in an pathian lem (doll) a siam a, chu chu nu nau pawm laiin a fa a enkawl ang chiahin a enkawl thin. Hnute te a pe a, tin chaw te a barh bawk. A hmai thlengin a phih fai sak ziah a, hetia duat taka a enkawl hian an pathian chu a lawm hle turah an ngai.
Hnam thenkhatah chuan hmeichhe naupang hi kum thum a nih hian, pasal a neih hma thlenga a thianghlimna a vawn theih nan an thui pin sak thin bawk. Hei hi a pasal neih ni ah a thui na hi a pasalin a phelh sak tur a ni.
Tattoo an uar hle a, an hmai leh awm vel te an in ziak rang nasa thei hle. An inziak rang tih hian, tuna kan tattoo hmuh ang chi hi a ni lo a, blade in an inzei a, chu chu a rawn ser pawng ta vak thin a, a then phei chu an hmel a hmuh tlak mang loh. Chutiang hmei ser nasa deuh te chu an 'luck' zawk tlat lehnghal pek a.
Midum hlir zingah khan mi ngo te an lo piang ve leh nawlh thin bawk a, a mak hle. (Hman deuha keini ramah pawh tuikuk nu pakhatin fa 3 sap ang chiah, sam buang thak mai, ngo em em mai, a neih te pawh kha min ti hrechhuak )
Ramsa ek hi an lakhawm a, chu chu mei ah an rawh a, an rawh hmin hnuah a meivap nen chuan bel chhungah an khung leh a. Chu chu tui nen an chawk kawi leh a, a tui zawng an sawr chhuak leh a, a tak la bang zawng chu naupang tan chaw tha tak a ni tawh mai a ni.
Tlema naupang lian tawh deuh te chuan ramah sazu an veh a, an man te chu that in, mei ah an rawh hmin te te a, an ei nghal hmak hmak zel mai a. A tui an ti em em bawk a ni.
E khai, tawng hriat loh chuan han share pui vak tur che u pawh ka hre lo. Ka post tur hrelovin, hei ka rawn thai hnawk mai mai a ni e. He documentary hi en ve rawh u pawh ka ti lo a, a tlangpui chuan en lo ula ka duh zawk. Inti mipa tak emaw video rapthlak deuh deuh en thang deuh tan lo chuan ka recommend lem lo. Milem pawh screenshot ka la teuh a, post aiin post loh a tha zawkin ka hria a, pakhat khi chu ka rawn dah ta mai mai a ni.
A english ka neih hunah uluk deuhin ka en tha leh tho ang. Video rapthlak deuh te hi ngai ah neih ka tum a, ka en vak vak thin. :-)
"if unless you are a fan, don't watch it"
* Like 'Mondo Magic' this was a bit too gross and won't become too many folks' favorite.
* This is like 'Africa Addio' except without a lot of the colonial violence. Most of this violence is either self-inflicted or natural.
* Is it watchable? Only if you're a fan of this genre. If you're not...stay FAR away.
* The home style surgery scenes will make anyone squirm.
* And running the risk of sounding insensitive...some of those natives were UGLY.
* The Castiglionis were just following the Mondo footsteps laid for them by Jac and Pros.
Again, only if you're a fan.
[Instead, watch The Boy In The Striped Pyjamas. Based on the novel by John Boyne.... :-)]
Tuesday, January 13, 2009
One of my greatest fear is that if i ever lost my sense of humour. I think and think will it ever be possible. Sometimes people see the scariest things in their life and nothing scares them anymore. Likewise, if I ever see the funniest thing in my life, will it be possible that I blew my funny fuse? My sense of humour overloaded and nothing else seems to be funny anymore.
I googled and googled. Here’s one answer I’ve found to know if we have lost our sense of humor:
1. When we can’t take a joke on ourselves. You’ve heard it said, “Laugh and world laughs with you, cry and you cry alone.” I’m not saying that it is always right, but to a great degree it’s true.
2. When others’ sense of humor gets “on our nerves.” Don’t let this happen. The world has a name for you: “party-pooper”.
3. When we stop looking for funny incidents in life. I call this operation – lemonade. When life hands me lemons I attempt to juice them, water it down, add the sugar of laughter and produce some delicious lemonade. Try to find something to laugh about this week, and see if it doesn’t go better.
And here’s one blogger who said “I’ve lost my sense of humour”.
Somewhere over the weekend I lost my sense of humor. I wasn’t expecting to lose it and was caught off guard when I did. I had it on Saturday night while wearing Kyla’s ruby red slippers. I was feeling pretty good Sunday morning when Joe and I went for a walk.
Sometimes it seems that the better I feel, the harder I can be knocked down. Was it a remark I took too seriously? Some feedback I didn’t want to hear? Will I stuff my bad feelings in with the rest of my emotional baggage, or will my bad feelings just wear off in time? If I bury them, won’t they take root and sprout up at some other time? Can I just change my mind and not feel them anymore? Where do bad feelings go?
Driving to town Monday morning, on my way to play Scrabble with Mara, I spotted a single burnt-orange couch cushion lying in the middle of the road. I didn’t smile at the unlikely sight or stop to take a picture, as I normally would. Instead, the out-of-place sad cushion reminded me how out-of-place I felt. It was then that I knew I had lost my sense of humor. It was then that I wanted it back.
Hmmm….. it can really happen!! Some people said if you lost your sense of humour, look inside the closet behind the vacuum cleaner. Vacuum cleaner?? I thought it had already gone down the drain.
And recently i found this somewhere “Although researchers have long known that a good sense of humor has many healthy benefits, relatively little is known about how humor is handled by the brain. Thanks to new imaging techniques (MRI), researchers are now learning more about how the brain processes humor and may one day be able to help people who have lost their sense of humor due to depression or other psychological disorders.”
i love jokes, i love to pull other’s legs, i like to play the evilish way always, specially behind the curtain (read net). ahh… its really getting long here. cyaoooo
(Wrote this article somewhere back in the middle of last year)
Friday, January 9, 2009
1. THE KITE RUNNER - In the 70's in Afghanistan, the Pushtun boy Amir and the Hazara boy Hassan, who is his loyal friend and son of their Hazara servant Ali, are raised together in Amir's father house, playing and kitting on the streets of a peaceful Kabul. Amir feels that his wise and good father Baba blames him for the death of his mother in the delivery, and also that his father loves and prefers Hassam to him. In return, Amir feels a great respect for his father's best friend Rahim Khan, who supports his intention to become a writer. After Amir winning a competition of kitting, Hassam runs to bring a kite to Amir, but he is beaten and raped by the brutal Assef in an empty street to protect Amir's kite; the coward Amir witness the assault but does not help the loyal Hassam. On the day after his birthday party, Amir hides his new watch in Hassam's bed to frame the boy as a thief and force his father to fire Ali, releasing his conscience from recalling his cowardice and betrayal. In 1979, the Russians invade Afghanistan and Baba and Amir escape to Pakistan. In 1988, they have a simple life in Fremont, California, when Amir graduates in a public college for the pride and joy of Baba. Later Amir meets his countrywoman Soraya and they get married. In 2000, after the death of Baba, Amir is a famous novelist and receives a phone call from the terminal Rahim Khan, who discloses secrets about his family, forcing Amir to return to Peshawar, in Pakistan, in a journey of redemption.
2. SLUMDOG MILLIONAIRE - The story of Jamal Malik, an 18 year-old orphan from the slums of Mumbai, who is about to experience the biggest day of his life. With the whole nation watching, he is just one question away from winning a staggering 20 million rupees on India's "Who Wants To Be A Millionaire?" But when the show breaks for the night, police arrest him on suspicion of cheating; how could a street kid know so much? Desperate to prove his innocence, Jamal tells the story of his life in the slum where he and his brother grew up, of their adventures together on the road, of vicious encounters with local gangs, and of Latika, the girl he loved and lost. Each chapter of his story reveals the key to the answer to one of the game show's questions. Each chapter of Jamal's increasingly layered story reveals where he learned the answers to the show's seemingly impossible quizzes. But one question remains a mystery: what is this young man with no apparent desire for riches really doing on the game show? When the new day dawns and Jamal returns to answer the final question, the Inspector and sixty million viewers are about to find out. At the heart of its storytelling lies the question of how anyone comes to know the things they know about life and love.
3. NO COUNTRY FOR OLD MEN - After stumbling across a case of money among dead bodies, Llewelyn Moss thinks he can keep it quiet, but when silent killer Anton Chigurh locates Moss and his money, Vietnam veteran Moss makes a run for it. With bodies falling everywhere Anton goes, it's only a matter of time before he catches up with Llewelyn. Whilst all this is going on, Sheriff Ed Tom Bell is overseeing the investigation and begins to see the country in a different light than it once was.
4. 10000 BC - A prehistoric epic that follows a young mammoth hunter named D'Leh's journey through uncharted territory to secure the future of his tribe. When a band of mysterious horse-riding warlords raid the Yaghal camp and kidnaps his heart's desire - the beautiful Evolet along with many others, D'Leh is forced to lead a small group of hunters south to pursue the warlords to the end of the world to save her. Driven by destiny, the unlikely band of warriors must battle saber-toothed cats and terror birds in the Levant.
5. MAMMA MIA! - Set on a colorful Greek island, the plot serves as a background for a wealth of great ABBA songs which are used in remarkably appropriate ways. A young woman about to be married discovers that any one of three men could be her father. She invites all three to the wedding without telling her mother, Donna, who was once the lead singer of Donna and the Dynamos. In the meantime, Donna has invited her backup singers, Rosie and Tanya.
6. OUTPOST - Outpost follows a crack team of battle-hardened mercenaries on a routine mission to protect a mysterious businessman through the no-man's land of war-torn Eastern Europe. However, after he leads them to a long forgotten, underground outpost, they unwittingly reawaken a lurking terror that soon changes their mission from one of safe-guarding, to one of survival, as they desperately battle an enemy even they've never faced before.
7. APPALOOSA - Two friends hired to police a small town that is suffering under the rule of a rancher find their job complicated by the arrival of a young widow.
8. VANTAGE POINT - President Ashton (William Hurt) is attending a global war on terror summit in Spain. Thomas Barnes (Dennis Quaid) and Kent Taylor (Matthew Fox) are two of the Secret Service agents assigned to protect him. This is the first action that Agent Barnes has been in since he took a bullet for President Ashton six-month earlier. We really dont know if Agent Barnes is up to the challenge of protecting the President. Shortly after President Ashton is escorted to the stage in the plaza by the Secret Service, he is shot twice by a rifle from a window and falls to the floor. The crowd is in shock and chaos breaks out all over, especially when bombs begin to explode. Howard Lewis (Forest Whitaker) is an American video-taping the event to show to his children that he was actually there at this historic event. He believes that he has the picture of the man who shot the President. Agent Barnes sees the tape and has a clue to that person. Several different people witness the event, and only through their eyes do we see the truth behind the assassination attempt.
9. STREET KINGS - Tom Ludlow is a veteran LAPD cop who finds life difficult to navigate after the death of his wife. When evidence implicates him in the execution of a fellow officer, he is forced to go up against the cop culture he's been a part of his entire career, ultimately leading him to question the loyalties of everyone around him.
10. EAGLE EYE - Jerry and Rachel are two strangers thrown together by a mysterious phone call from a woman they have never met. Threatening their lives and family, she pushes Jerry and Rachel into a series of increasingly dangerous situations, using the technology of everyday life to track and control their every move.
Saturday, January 3, 2009
After that, just 4 months after a friend Joseph died in a motorcycle accident. I knew him from the day I first went to Delhi. He was waiting for us at the airport with David (my friend's cuz). Joseph was a stranger to me back then, but he is kinda funny, fat and love jokes so much. He carried my big suitcase and I still remember him having it on the lap at the front seat, congested and can’t even reach for his phone. After we reach their place, we had conversations and he shared his funny experiences. After much laugh we sleep.
I get to know him better day by day. He had a big heart and understanding mind. He looks us as younger brothers, though he loves toys and computer games much more than we do. He likes cooking and he’s a good cook. Everything was new for us and loves explaining them things.
He was also a motorcycle freak and he loves it a lot. When he had his new ‘animal’ (that’s what he call it), he came to our place with some game dvds and that’s the last time we see him. He never come back to collect his dvds, but then he answered his callings sooner than we can imagine. He’s a great fan of Dream Theater; we use to talk about them a lot. He said, “I cried once when I was going home from Darjeeling listening to DT all the way to Guwahati.” Well, Joseph this is for you…
Where did we come from?
If I die tomorrow,
The mean year doesn’t stop here. It’s almost the end of the year and we are all looking forward to the coming Christmas. One fine morning on November, my mom called me and told me that my cousin died. I was so shocked and I was speechless. Mom dropped the phone telling me she’ll call back in the afternoon.
Yes, a cousin and a great friend Joseph Lalrammawia pass away leaving his wife and 3 little kids. I remember the Euro 2008 nights; the two of us use to watch together. We bet money on the teams and we were like the happiest friends to watch Euro.
We use to have late night-talks and always motivated me for what I’m doing and ask me lot about computers. He was a great rock music fan. He asked me once if I listen to Pink Floyd. Yes, some of them. “If you ever listen to Pink Floyd, listen it when you are alone. Their lyrics are so psychedelic and never do drugs while listening. Drink, if you want.”
Needless to mention, my first ever guitar was a secondhand from him. It was an old 90s Hobner with rusted strings. Hand-made saddle and got a hole on the back. I was very happy but didn’t know how to play it.
I still remember 2004 Christmas Eve, when we both took cameras out and we snap pictures at Coffee Nite. After then we went back to his room and drink Apple Wine together. What a night to remember, calling my parents that I was with him and no need to worry about. And I didn’t know how all the pictures that we took was nowhere to be seen.
We use to play videogames together a lot; he was in college and I was in elementary. “Guard the hero and I will move forward” was the strategy we use to apply when playing Battle tanks. I always guard the hero.
I miss him so much. Rest In Peace.
Well, the cruel rude year just gone by. I hope this year will be a blessing, may nothing bad happens this year. Confidently… 2009 here I come.